Andra dagen i rad

Andra dagen i rad vi inte har nåt varm vatten, Dum som jag är gick jag in i duschen precis trodde såklart att varmvattnet var tillbaka. sätter på kranen och ställer mig under..Fick värsta chocken och sprang ut därifrån Hahaha.. Ska ringa vaktmätaren imorron och kolla läget..Anmtagligen sååå har dom väl grävt i nån ledning eller nåt....!!!
Dick är och spelar bandy och jag tänkte ta en långdusch men fan fick jag hahahah...
Myser med katterna istället ;) Tänkte bädda ner mig och kolla på filmen jag ladda ner igår med Rolf Lassgård...Den man älskar verkar jätte bra :P När vi var hos syrran igår avslöja vi tjejnamnet eller Dick gjorde hahahah
Så nu avslöjar jag det här med :P
Får vi en liten flicka ska hon få namnet Freja och andra namnen ska vara efter min mormor och Dicks mormor ;)
Om hon nu ser ut som en Freja vi får se ;) Men vi är helt sålda på det namnet iallafall ;)
Om det tittar ut en pojke blir det Elliot älskar det namnet. Men fick reda på igår att min kusin ska döpa sin son till det..Så vi får se..Men vi vill ha det namnet juuuu :P:P:P
Nu ska jag tvätta bort sminket...
heeeeejdå :P

Kommentarer
Postat av: Beccy

Elliot är jätte fint :-) var med inne på det i början men så valde jag tjejnamnet om vi skulle få det så Ludde fick välja pojknamnet hihihi mitt favorit gosedjur heter elliot ;-) haahahahaaha kram

2008-04-15 @ 21:38:13
URL: http://becciliitaa.blogg.se
Postat av: li

Jaså nu avslöjar ni det äntligen? fick ni Freja från happiness möjligen..?? hahah =) Riktigt fint är det iaf =) o Elliot gillar jag med, men det vet du redan ;)

2008-04-15 @ 23:08:31
URL: http://mimosas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0