Juldagen

Igår firade vi Jul hemma hos min mamma, Där bjöds det på kalkon med super goda tillbehör,Muuums och till efterrätt blev det citronfromage ;)
Även tomten hittade dit, Elliot sov men Carl fick träffa honom och få sina julklappar ;)
Elliot fick mycket Julkappar även där ;)Pengar,kläder,strumpor,en blå jötte fin burk med elefanter på,en spegel som snurrar,skattkammarbok,leksaker,
Även mamma hade varit snäll hihi, Jag fick presentkort frpn Gilda,parfym,morgonrock,grytunderlägg,servetter,
Fick även julklappar på Julafton ;) Av Elliot och Dick fick jag ny farym och 2 dvd boxar ;) Och pengar.presentkort och bodykrämer,jätte fina glas skålar.
Vi spelade julklappsspelet där med, Där vann vi toalettpapper och en ram ;)
Nu under julen har lilleman kommit i äng rätt så sent, Trodde han skulle sova längre då men fan fick vi hahaha
Nä nu ska jag busa vidare med lilleman, Idag ska vi bort igen och imorron är det liten julafton hemma hos Paul och Eli ;)

Ha en mysig annandag

Tror nästan vi ska upp istan och shoppa lite ;)






Kommentarer
Postat av: Denise

Tack detsamma. Du måste vara vän med mig där, så lägg till mig..

2008-12-26 @ 11:35:14
URL: http://snisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0