Äntligen ledig

Äntligen ledig, jobbat jätte mycket nu på sistonde men nu är jag ledig fram till måndag ;)
Idag har baby namnsdag, han tror säkert jag har glömt det med jag ska överraska honom med en tårta;)'
Annars idag ska jag ut och gå en lång promenad sedan städa elkler ialladall dammsuga och diska .......
Solen skiner ute och jag kan inte må bättre ;) Eller jo om vi hittar en trea haha Bor ju bara i en tvåa nu och vi vill ha större nu när pyret kommer. alla 3 får inte plats i det soov rummet vi har nu men det ska ordna sig. Dick ska ringa till mkb idag och klaga vi har varit medlemar där i 1år och inte fått en ända visning llite dåligt tycker vi.
Annars funderar vi på att köpa en lgh men vi får se.... Nä nu ska jag ge katterna mat sen ska jag ta en promenad till Limham för att handla lite till middagen som blir ärtsoppa för Dicks del och nåt annat till ig som jag inte kommit på än hahah
Ha en bra dag


6 dagar kvar till ultraljudet..Som vi längtar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0