Min älskling

Min älskling är det bästa som finns;) När han kom hem från jobb hade vecko revyn och chokladbollar och ballerinna kex med sig hem till mig ;) Muums han skämmer bort mig ;)
Nu har vi ätit hemma gjorda hamburgare!! Ska snart fortsätta kolla på filmen vi skulle sett igår men som vanligt somna jag haha Innan jag blev gravid somna alltid Dick först men nu är jag först med det haha kvittar om jag har jobbat eller gott hemma hela dagen trött är jag ändå :P
Filmen heter Anchorman..;)
Namnförslag till pyret..........
Pojke:Elliot,Vincent,Hugo, Vi gillar mest Elliot men vi får se vad det är som tittar ut ;)
Flicka:Alva, Blenda( bara jag som gillar det haha) Tilde,Tindra, Nån som har lite flicknamn kanske som förslag???=)
Både jag och Dick tror det är en pojke som kommer titta ut även min mamma och Li men vi får se bara den är frisk så är det strunt i samma om det är en pojke eller flicka ;)
Älskar pyret och min baby mest i hela världen.......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0