stackars Johanna

Ligger nerbäddad i sängen med ont halsen, ont i huvudet och allmänt kass.Fick sjuka mig från jobb. Tråkigt och må dåligt imorron på ultraljudet nu när vi har tagoit semester båda två..Jaja vi får åka hem direkt efter. Man kan ju alltid hoppas att jag mår bättre. Om jag mår som jag mår idag imorron ska jag ringa till doktonr och boka en tid.
Nä nu ska jag fortsätta kolla på film..Bli massa filmer idag eller halva för jag somnar nåt i varje hahaha Bli bara en massa svenska filmer idag ;)Saknar Dick jätttttte mycket, han kommer inte hem försen halv 7 idag. han jobbar lite längre idag tradigt.

Hejdå sålänge

Längtar tills imorron ....







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0