Ta fram telefonboken i mobilen

image38

har du kysst nr7 ?
Carina, Nej det har jag inte !!


brukar du vara med nr 19?
Ingela, inte nu men när vi gick i skolan tillsammans.


gillar du nr 27?
Malin ja hon är rolig ;)


är nr 3 din bästis?
Anita haha nej en arbetskamrat:P

är nr 18 en sötnos?
Info direkt, Nää inte direkt haha

älskar du nr 16?
Nej Helene..ny mamma kompis ;)

är nr 29 bäst ?
Mamma sååklart;)

va du med nr 23 idag?
Min syster nej inte idag ;)

går nr 5 i din klass?
Nej min barnmorska ;)

har nr 35 likadan mobil som dig?
Mobilsvar tror jag inte haha

sista nr är sämst?
Min älskling..Näää han är bäst ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Usch ja, finns inget värre än att bli illamående av lukter hehe. Jag ska passa den lille varje måndag mellan 8-17, börjar i slutet på mars/början på april och sen fram till slutet på oktober då han ska börja på dagis :)hittade du något på ikea då? kram

2008-02-28 @ 13:02:28
URL: http://emaelien.blogg.se
Postat av: Lucy

hur fick du din blogg så fin med bild o allt??? jag fattar ingenting....=(

2008-03-01 @ 16:36:05
URL: http://notachild.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0