Tröttis

Är såå himla trött, kanske för att nu förtiden kanjag inte sova längre än till 9 fast jag är ledig. Kan det vara så att min kropp förbereder sig för att bli mamma( vara vaken alltid haha) Både jag och Dick har varit lediga idag.skönt ätit frukost tillsammans och myst. Sen åkte vi till Jägersro , Dick shoppade lite inne på Jack and Jones och jag skulleköpa inne på Lindex men dom hade inte mamma kjläder där.. Så när vi kok hem beställde jag inne på Hm och Ellos istället =) Annars såå stor handla vi inne på Coop..Älskar den affären. När vi kom hem såå stor städa vi..Dick ska ha folk här imorron så det är bäst man städar lite hhaha Sen åkte vi hem till dicks föräldrar och snacka lite där...Lucy bakade några konstiga kanel bullar hahahahaha Du ör rolig du =) När vi väl kom hem såå laga vi god mat..Piggham noissette med bea och potatisgratääng och god sallad muuuums ;)  Och nu sitter man här och nördar sig..Dick spelar med Tim :p Nööördar :P
Nä ha en trevlig fredagskväll :P

Kommentarer
Postat av: Lucy

haha. jag kastade dom bullarna. fick ju ont i magen av dom hahaha . haha, jo nio är tidigt, tänk när du ska upp klockan 8 för att ungen skriker haha. jaja, ni kommer klara det fin fint =) . ska bli kul att se pyret sen när de tittar ut =) puss.

2008-02-24 @ 01:39:43
URL: http://notachild.blogg.se
Postat av: Emelie

Lägg till mig på din vännerlista så ska jag acceptera den. Klart du ska få titta på bilderna, jag lägger bara upp några stycken på bloggen.

2008-02-24 @ 10:56:54
URL: http://familjenbrocka.blogg.se
Postat av: Tessan

Ja, är uppvuxen med den filmen, den är underbar ;D

2008-02-25 @ 10:47:29
URL: http://rullgardinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0