Min tjockis mage ;)

    

                                                                                    




Har nu sedan jag slutat jpobba vaknat vid 6 tiden och kan inte somna om hur trött jag än är, Hur jag än ligger är det jobbigt. Vill ha den 7/7 Nuuuuuuuu :P Vill se vårt underverk nu hihi
Igår flytta min bror och hans familj. Men eftersom jag inte kan lyfta passa jag Carl. Vi busade och lekte. sen va vi ute och gick med då somna han direkt hahaha han är sååå söt ;)
Idag ska ska vi bara mysa hemma, städa och städa vår gardrob så är det gjort innan lillen kommer.  Vi ska även tvätta bilen och inom babyland och köpa madrass till vaggan. Hittar säkert nåt annat med ;)
Imorron ska jag fika med Tina. Tisdag ska jag och Jessica på pedikyr och ansiktsbehandling..Onsdag ska jag nog fika med Malin. Fult upp hela veckan och fredag är det inskrivning på förlosssingen. Mamma ska med. För det är Dick sista dag innan hans pappa dagar plus semester så han kunde inte ta ledigt. Men mamma går hur bra som helst som säällskap. Fredag kväll ska jag och baby ut och äta sista gången innan vi blir mamma och pappa hihi Och på lördag ska vi ut med hans mormor plus familj på rådhuskällaren ;) Och på söndag ska allt vaara packat och klart;) För på måndag morgon åker vi till förlossingen och kommer hem som mamma och pappa såå sjukt.. Ohhh vad vi längtar. Vi har längtat i 9månader nu och nu gäller det:P
Nä nu ska jag kolla lite på sex and the city avsnitt sen ska jag försöka bädda ner mig igen brevid älsklingen:P
ha en mysig söndag

Kommentarer
Postat av: jenny

såå skönt att kunna ha de plnaerat såå! en annan får gissa sej fram =)=)

2008-06-29 @ 10:57:52
URL: http://jenne.blogg.se/
Postat av: Malin

Nej tyvärr, ica är närmast :) Men det tar ca tio minuter att gå ner där bara, så det är rätt lugnt! men du har ju bil, så då slipper du väll det? :) Du får testa det som jag skrev på min blogg, och kolla om det stämmer med Bebisen, för du vet inte om det är en tjej eller kille än? :)

2008-06-29 @ 15:47:16
URL: http://emaelien.blogg.se/
Postat av: jenny

den 20 aug. men men, vi får ju se när de blir =)=) hehehe!

2008-06-30 @ 11:08:58
URL: http://jenne.blogg.se/
Postat av: vicke

Okej, du ger dig alrig med SATC, haha! Kommer du ihåg vår äckelhelg, när man inte dusha eller nått, utan bara låg o kolla SATC..:) Har du sett filmen? Va den bra? Jag vet inte när vi öppnar butiken, vi ska först rensa upp den, o göra iordning den. Sen ska vi lära oss kassan o allt. Inventera, o en hel del. Så vi öppnar kanske efter sommaren skulle jag tro:) Pusssss

2008-07-01 @ 20:15:45
URL: http://vickelus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0