Babymassage

Idag har jag och lillen varit på babymassage på Bvc, Jag tror han gillade men mest av allt va han intresserad av att vända på sig, Han försökte ett bra tag till slut vände min lilla prins på sig för första gången, Från rygg till magen och sen låg han där ett bra tag. Han är så duktig ;)  Efter massagen va Elliot slut han somna direkt i famnen, då passa jag på att gå in på lindex och willys sen vakna han lagom till vi skulle ta bussen.
Imorron kommer det en familj och ska titta på Blixten och Selma. Hon lät helt underbar på tele. Så jag tror dom kommer få det bra där. Hon hade samma rutiner på sin förra katt som vi har på våra. Hoppas dom kommer trivas ihopa. Vi får se imorron. Dom hade trädgård med och en kattlucka och dom två älskar och vara ute ju =)
Bästa av allt är att vi får komma och hälsa på =)
Igår va vi på babycafe gånger 2 först i Bunkeflo med Sanna,Luca, Jessicka, Oskar och Therese och hennes Isabell. Efter det åkte jag och Sanna och Jessika till Limhamn.
Nä nu kallas Lilleman på mig,


Luca, Elliot och Oskar

Kommentarer
Postat av: li

jag blir ledsen för att ni ska sälja dom..=(

2008-10-01 @ 19:31:24
URL: http://mimosas.blogg.se/
Postat av: Alina

Godkväll på dig! :)

2008-10-01 @ 19:36:35
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Mia

Nämen gör du!! Hehe :-D

2008-10-01 @ 21:22:01
URL: http://miabencke.blogg.se/
Postat av: Sandra

vad kul att Elliot äntligen kan vänja sej. nu blir de bara mer & mer framsteg som händer :) klart vi kan ses nån dag. nästa vecka kanske? kram på er

2008-10-01 @ 23:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0