Idag är det en bra dag ;)

Idag har jag och lilleman myst hela dagen, sovit,städat,diskat och badat myspys ;) Pappa Dick kom precis, han hoppa in i duschen direkt. Vi ska hem till Elliots farmor och fara och mysa. Käka och kolla på idol ;)
Imorron ska vi titta på diskmaskin ÄNTLIGEN ;) härom dagen fick jag välja ett smycke som jag ska få av älsklingen , en liten kärleksgåva för jag har burit vårt barn i 9 månader eller nåt ;) Iallafall jag valde ett halsband där det är en 1 sen i den 1an står Elliots namn och födelsedatum ;) Jätte fint är det ;)
Itorsdag fick Elliots sin första spruta och denna underbart coola unge sa inte ett knyst haha Jag hade förberet mig på att han skulle skrika som in i haha Jag blundande samtidigt som hon stack.
Han var jätte duktig ;)
Nä nu ska vi iväg ska bara klä på lillen ;)
Ska förresten hämta ut ett paket från dunderbutiken idag ;) Min favvoaffär till Elliot ;) Lägger in bilder på kläderna sen ;)
Ha en mysig fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0