Tränat

Precis tränat med min magci legs ;( Nu ska fettet bort för tusan hahaha. Imorron ska jag spraya mig igen...
Idag va vi fört på öppna förskolan med Therese och Isabell, Thererse och Melvin och Jessika och Oskar;)
Vi var där till halv 12 sen åkte vi in till Limhamn för vi skulle på babysim, Elliot älskar att bada ;) Pappa och farmor var där och tittade... Efteråt skratta han när han såg morfar ;) Morfar är en av favoriterna ;)
Efter badet decka Elliot i sing nya fina vagn ;) Och sov igenom handling på Wiilys och bussresan hem, Sen vakna han och var vaken fram till halv 7 och nu hoppas jag att han nannar heeeela natten ( drömma kan man hahaha )
Sanna rindge för ett tag sedan och undra jag om skulle med på sminkparty(mary kay) Sa först ja mens en ångra jag mig, ä'r rent slut i huvudet och trött i hela kroppen, Ibland behöver man bara vara hemma och mysa med familjen. ( Just nu spelar Dick tvspel, så var det med det myset hahaha för underhålla mig med datorn istället ;)
Imorron ska vi få nycklarna till Lokalen. Hoppas vi kan duka åp lördag så allt är ordnat till söndag.Sen ska vi handla ny slips till Dick ;) Och handla dop present till oskar som döps dagen innan Elliot ;)
Och på kvällen vet jag inte vad vi ska hitta på vila inför helgen kanske ;) på lördags döps Oskar kl 14 i Limhamn Kyrka.  Samma kyrka som Elliot ska döpas i ;)
Nä nu ska jag sätta på en film ;)
Alltså nu undrar jag vem läser min blogg????
Varför kommenterar ni aldrig ;)


Elliot och Melvin ;)


Söta Isabell


Melvin snackar med Elliot ;)


Nån som har sett ????



Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är en bra film, såg den i helgen =)

2008-10-23 @ 19:22:20
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaaaaaaaaaag läser din blogg :-D hehe

2008-10-23 @ 20:09:20
Postat av: therese

varför ska du spraya dig igen?? Blev det inte bra?

2008-10-23 @ 21:22:45
URL: http://isabellnicole.blogg.se/
Postat av: therese

i helgen blir det kalas och så blir detmiddag hos mina föräldrar på söndag, som vanligt :) haha. så fina bilder, Melvin ser ju helt galen ut på sista bilden, haha :) Filmen e faktiskt bra. :) Hoppas ni får en mysig dophelg :) Hoppas allt går bra på söndag! Sköt om er, kram

2008-10-23 @ 21:29:40
URL: http://holmstrom86.blogg.se/
Postat av: jenny

yes, den filmen e bra! chick film =)

2008-10-24 @ 18:32:25
URL: http://jenne.blogg.se/
Postat av: sofie & Liam

Vilken öppen förskola går ni till? =)

kram

2008-10-28 @ 20:14:44
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0