Uppe med tuppen IGEN

Va ju ett tag sedan man sov ut hahah men det gör inget för att vakna av en glad Elliot som ligger och snackar för fullt i sing säng gör inget, Man blir glad och lycklig =) För varje dag är en gåva med honom =) Han har bärja ta i allt nu hahha och allt ska in i munnen . Sen har han börjat skrika när han snackar hahha Sen härmar han en när man gör massa ljud skit ball hahah
Var och hämtade nycklarna igår till lokalen, vi kunde inte duka försen kl 11 imorron de kommer bli bråttom ska vara i kyrkan halv 1 så imorron blir det upp med tuppen igen, Som tur ska världens bästa li( Elliots faster) hjälpa oss.
Hon kommer ikväll , ska även hjälpa mig med mitt hår hihi
Nä nu ska vi väcka pappa D.
Sen ska vi börja göra vid oss, Dop idag för Oskar
Ha en mysig lördag

Kommentarer
Postat av: Mia

Heej!! Jag har inte bestämmt mig riktigt än om vi ska sälja dom :-D hehe..Hur gick det på Elliots dop?? Kan du inte följa med till Aq-va-kul nu i veckan?? Kram

2008-10-25 @ 22:17:54
Postat av: therese

hade varit perfekt om den hjälper, man vill ju inte jätte gärna ha kärleksränderna där, ;) haha. Hoppas dopet går bra imorgon! :) Jag går jätte gärna promenad en dag i veckan :) Sköt om er, kram

2008-10-25 @ 23:28:00
URL: http://holmstrom86.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej!! Ja vilket jäkla väder!! Hoppas i alla fall ni får en myysig dag! Det är lov nästa vecka och för att slippa alla jobbiga ungdomar så har dom familjedagar där man inte får vara under 18 utan målsman. Det har dom på onsdag och fredag. Det är inte för kallt i dom små poolerna. Det är t.o.m varmare än på Öresundsgården. Kram

2008-10-26 @ 11:05:05
Postat av: Diana

Jodå jag läser bloggen men inte varje dag så ibland ( som idag) har jag massor av läsning, flera inlägg men det är kul :). Då hoppas jag vi får se fina bilder från doppet sen då :)

2008-10-26 @ 14:15:22
Postat av: li

haha naw du e för söt =)

2008-11-03 @ 19:51:24
URL: http://mimosas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0