Äntligen fredag?!

Idag har vi fixat och donat här hemma.packat upp dom sista lådorna och myst med prinsen. Vi åkte till Svedala vid 6 tiden. Paul och Eli bjöd på middag. Sen planera vi sommar semester som ska gå till Turkiet. På hotellet finns det ett vattenland. Perfekt för Max iallafall vi får se om Elliot har så stor nytta av det. Men ett åk med pappa vill han nog ;) Längtar samtigt till nästa sommar men tänk Elliot är 1år då, Dagis kommer snart och jag ska börja jobba. Usssch hade jag kunnat hade jag alltid varit hemma med honom ;) Men han behöver leka av sig och träffa kompisar ;) Han somna som vanligt vid halv nio tiden hemma hos dom, Vi satte på pyjamas och bädda ner honom i vagnen. När vi skulle åka hem, satte vi honom försiktigt i bilbarnstolen ( han vakna inte) När vi kom hem lyfta vi över honom försiktigt i sängen men såklart vakna han och han är fortfarande vaken pigg som attans...Vi som är sååå trötta haha men har vi tur sover han länge imorron bitti hahaha
Dick ligger och myser med honom för fullt och gör allt för att göra honom trött men ikke sa nikke lilleman vill vara vaken ;)
Imorron ska vi på kalas hemma hos Dicks morbror hans dotter fyller 13, Skönt o slippa laga mat själv :P På söndag ska vi städa klart i vår andra lgh då vi ska lämna över nycklarna på måndag.
Så det va vår helg :P
Vad ska ni själv hitta på????

Ha en mysig helg
Nästa helg ska jag ut för första gången på 1år hahha de ni :P Sanna blir 25 år ;)


Kommentarer
Postat av: Emelie - http://familjenbrocka.blogg.se

Här blir det klippning & shopping idag. Imorgon får vi se vad som hittas på.

2008-09-27 @ 09:36:58
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/
Postat av: Beccy

hej! vi får ta en promenad snart har äntligen sagt upp mig från simskolan så nu har jag lite mer tid över o inte alltid stressad...ludde ska iofs börja sin pappaledighet 1 okt men vi ska nog kunna klämma in en dag? Eller vad tycks? Kram

2008-09-29 @ 11:20:35
URL: http://becciliitaa.blogg.se/
Postat av: Beccy

hej! vi får ta en promenad snart har äntligen sagt upp mig från simskolan så nu har jag lite mer tid över o inte alltid stressad...ludde ska iofs börja sin pappaledighet 1 okt men vi ska nog kunna klämma in en dag? Eller vad tycks? Kram

2008-09-29 @ 11:20:36
URL: http://becciliitaa.blogg.se/
Postat av: Diana

hampus var 10 månader första gången jag gick ut och festade efter graviditeten :)

2008-10-07 @ 14:37:24
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0