Öppna förskolan


Varje tisdag och torsdag är det öppna förskolan här i Bunkeflostrand inte för att Elliot har så mycket ut av det så har jag det ;) Trevligt och träffa andra mammor ;) Och om några veckor kommer Elliot älska det ;) Min lilla charmknutte ;)
Idag gick vi dit där med Therese och hennes Isabell och Mia med hennes Laura och Faline med hennes Chelsea, Sen möte jag upp Jessika och Oskar där inne. Glömde såklart kameran hemma såå bilder kommer nån annangång ;) Fick en ny kamera igår förresten eller ja Dick fick men den är min nu hahah
Om 4 veckor får vi vår nya vagn. Beställde en med riktiga pojkfärger ;)Och blir det en flicka nästa gång gör det inte för man kan ha rosa och blått så det så :P
Elliot ligger och nannar sött i sin vagn och jag passa på att dammsuga och städa lite:P
Imorron ska jag lämna bort Elliot i massa timmar vet inte hur jag ska klara mig men men, ska på begravning och Dick kunde inte ta ledigt från jobb så Farmor får passa lillen, Ska ner till Ystad så jag måste lämna honom tidigt för att hinna köra ner dit. Ska bara inom Mobilia innan jag lämnar honom, Måste köpa present till Luca för han döps på lördag sen måste jag köpa en skjorta till Elliot så han är fin med ;)
Dick ska ut på lördag så lördag kväll är det bara jag och Elliot. tänkte när jag har lagt honom ska jag sätta på en riktigt tjejfilm som man bara kan se när Dick inte är hemma :P
Nä nu ska jag fixa inbjudningskorten till Elliots dop. sen ska jag laga middag och därimellan  kommer lilleman vakna och vara hungrig ;) Vårt lilla matvrak hihi
ha en mysig torsdag

Kommentarer
Postat av: sanna

ojoj vad du har börjat blogga nu;) gillar vi=)=)=) ses på lördag!!!

2008-09-19 @ 00:45:48
URL: http://rossies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0