Vår dag

Vaknade vid 8 tiden, låg o mös fram till 10;)
Sen mötte vi upp Jessika och Oskar. Sen gick vi hem till Mia och Laura där va även Mimmi och Milton och Mimmis syrra sen va Maria där med =)
Det va jätte trevligt, Mia bjöd på en super god kladdkaka muuums ( jag som skulle hålla igen hahha)
Vi satt ute på hennes "balkong" o mös i solen fram till 4 tiden. Sen gick vi hem till oss jag och Jessika. Sen kom Martin och hömtade dom. Då lagade Dick o jag middag ( biffar med rosti och nån sås som smakade skit hahah Dick saltade föööör mycket ovanligt haha)
Elliot somnade halv 7 och har fortfarande inte vaknat måste ha varit helt slut efter allt bus idag hihi
Kanske han sover heeela natten vem vet vi får se ;) Om han vaknar vill han nog bara äta isåfall o sova igen ;)
Nu sitter vi här framför tv och tittar på Idol ska snart in och duscha sen bädda ner oss och glo på nån film.
Imorron är det öppna förskolan och storhandling och hämting av hm paket och dunderbutiken Yeeah sen ska vi till familjerättsbyårn och skriva på papper att Dick är pappa till vårt hjärta;)
Ska köpa ett par gummi stövlar imorron och ett regnställ. Vill kunna gå ut varje dag utan att vädret hindrar :P Elliot mår mycket bättre av att vara ute nångång per dag hihi sover myyyyyycket bättre då :p
Nä nu ska jag pussa på min underbara prins ( som jag har tjatat på hur mycket nu förtiden men jag looovar att jag ska sluta vara en sån käärring ussch för mig just nu måste vara mitt röksug som kommer upp då o då :P

Sooovgott Allihopa

Nu ska jag lääägga upp STOOOORA bilder hädanefter hahaha
 

Hahaha får alltid en sån gaaalen min när han badar ;)

Sa ni nåt ;)
Hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0