Söndag


Veckorna går snabbt, Imorron är det 2 veckor sedan lilleman blev opererad. Tiden går snabbt.
Snön håller på att tina bort, Ganska skönt vill ha våren här nu. Slippa alla tjocka kläder och overaller.
Snart är det sommar, Ohh vad härligt sommar och sol ;) Vi ska skippa vår utomlands resa, För lilleman får inte vistas i så stark sol under detta året pga ärret.Allt för Elliot ;) Vi får hitta på massa skoj här hemma istället ;) Gör ingen bara vi är tillsammans ;)
Jag och lilleman ska snart promenera bort till min kära syster och hennes familj,
Skippade frågestunden, Knappt några frågor ;)
Om exakt 15 dagar blir jag 25år .Herrgud jag blir gammal nu:p Dick fyller 25 i slutet på Maj så vi tänkte slå ihopa det, Vi får se va det blir;)
Nån som vet när man får svaret på om ens barn har kommit in på dagis och så?
Nä nu ska jag göra vid oss
Ha en mysig söndag




Kommentarer
Postat av: AleksoEmilio

Hej...vi fick reda på det 3veckor innan inskolningen, Men man kan äver ringa o höra hur han ligger till med köer å så det gjorde vi. kramar

2009-02-22 @ 13:34:01
Postat av: Marih

Så söt han är eran lilla "Stålis" ;)



Allt är bara bra med oss. Var på kontroll hos BM i veckan och allt ser bra ut. Väntar förväntansfullt nu på tillväxt UL som jag ska på 3mars. Hoppas allt ser fint ut.



Hur är det med er o lillemannen?

2009-02-22 @ 13:58:26
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Postat av: Marih

Vi planerar en utlandsresa i Augusti. Då är våran lilla tös bara 4månader. Men jag hoppas verkligen det ska gå bra.Man får hålla sig i skuggan lite mera bara.Men som sagt va, allt för de små trollen :) Ni får säkert en super mysig sommar hemma. Hoppas vi får riktigt fin svensk sommarvärme bara.



Så ni ska kalasa i sommar ni också? Jimmie fyller 25 i juni och jag i augusti så vi tänkte ha 50års kalas i juli nån gång :) skoj



Ha så trevligt hos systeryster!!

2009-02-22 @ 14:01:09
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vilken fin tröja!!!! =) =) kramar

2009-02-23 @ 08:47:56
URL: http://getingens.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag fick besked om Nellies dagisplats månaden innan hon skulle skolas in på dagis.

2009-02-23 @ 16:25:13
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0