Dag 1

Måndag och dag 1 på pulver dieten. Känns bra lite hungrig och trött men det känns bra ;)
Mamma åkte idag. Saknar henne redan. Vi brukar prata i telefon varje dag. När jag och lilleman vaknar brukar vi ringa mamma/mormor. Nu får vi skicka ett sms istället. Hoppas dom får 2 underbara veckor där nere. Vill också till värmen med min familj. Men Thailand får vänta till lilleman fårstår lite med, så han också kan njuta av det.
Va på bio med Mimmi och Mia idag, vi såg bröllopsduellen. En riktig tjejfilm, Passa mig bra haha Älskar tjejfilmer ;) Eftersom Dick inte hade kommit fårn jobb när jag gick fick Faster Li komma hit och passa Elliot. Tack snälla Li =)
Dom ringde från Lund idag, Vi ska dit den 5 feb Dick hade missuppfattat samtalet sist. Så vi ska dit på onsdag och söva där tills på fredag, Hatar verkligen sjukhus som privatperson(jobbar på sjukhus men inte samma sak då) Den skönaste är att mamma hinner hem till op skönt och ha henne hemma när allt händer. Tror de kändes bra för henne med.


  


Kommentarer
Postat av: therese

Ohh har ni varit och sett den.. Den skulle jag oxå vilja se=) Får väl ladda hem den då.. Har ni varit på öppna förskolan i dag? Förstår att det inte är speciellt roligt med sjukhus. Jag hatar oxå det. Låg inne 5 dagar bed bella när hon var en månad.. Fy vad jobbigt. Kan tänka mig att det är 10 gånger värre för er..=( tänker på er. kram

2009-01-27 @ 13:26:12
URL: http://isabellnicole.blogg.se/
Postat av: Madde

Vilket pulver är det du går på vännen? Nu blev jag också sugen. Men det får jag börja med efter festen isåfall :)

2009-01-28 @ 07:51:51
URL: http://angelwing.blogg.se/
Postat av: Mamma

Härliga bilder på min "Stålis" vad fina pyjamaser men när han får se sina shorts och tröjor som jag har köpr då blir det andra bullar. Allt väl här ska nu ut på Elefantridning och imorgon tar vi till Bangkok tre dagar så vi är tillbaka i -hua Hin på tisdag men det finns säkert Internet på hotelet i Bangkok vi har bokat ett bra hotel där vi tar bussen dit Jag kommer att skriva i min blogg ikväll Kram till er från Mamma

2009-01-31 @ 04:42:04
Postat av: Mamma

Härliga bilder på min "Stålis" vad fina pyjamaser men när han får se sina shorts och tröjor som jag har köpr då blir det andra bullar. Allt väl här ska nu ut på Elefantridning och imorgon tar vi till Bangkok tre dagar så vi är tillbaka i -hua Hin på tisdag men det finns säkert Internet på hotelet i Bangkok vi har bokat ett bra hotel där vi tar bussen dit Jag kommer att skriva i min blogg ikväll Kram till er från Mamma

2009-01-31 @ 04:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0