Nya bilder

Snart lördag, Party Party med mammorna. Ohhh vad skoj det kommer bli ;)
Vi ska först hem till Catta och dricka goda drinkar och sen bowla sen blir det utgång efter det ;)
Igår var det Öppna förskolan, Trevligt att det har börjat igen. Elliot har börjat uppskatta det mer och mer...... Tror prinsen kommer krypa när som helst;) Jäklar vad man får jaga honom då hahaha
Nä nu ska vi sova lite ;) Får passa på när lilleman nannar, Sen ska vi till Limhamn efter det med Mia och Laura. Vi sak gå dit de ni :P
Igår gick vi till Bunkeflokyrka ganska långt ;) Meeen gud vad skönt det var .
Nä nu måste jag sova en stund
Ha en trevlig Onsdag




 Nu  kom jag på dig Buse hahaha

 Fin i sin nya dress han har fått av kusinerna

 Äter majskrok

 en trött Elliot


Kommentarer
Postat av: sofie & Liam

Jag vet, tiden bara springer iväg, det är helt galet. Jag tycker att det är helt sjukt att Liam är 1½ år =) Men roligt är det att se hur han utvecklas o hans tal börjar komma så smått =) Skit roligt :D

2009-01-21 @ 08:51:30
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0