Söndag

Vilken mysig söndag vi har haft, vaknade vid 8 fast då var Dick snäll och gick upp med lilleman. så jag sov till 10 härligt ;) Sen gjorde vi oss klara, Stack hem till Jessica,Martin och Oskar. Vi gick en lång runda vid areanan och nästan upp till kyrkan. Så nu kan jag och Jessica gå till varandra haha kommer ta sin lilla tid ;) efter det gick vi hem till dom och lagade mat. En gryta med potatis Mums. Dick gillade det och han brukar inte gilla grytor haha. Sen fick jag och lilleman låna deras badkar. Ohhhh vad mysigt det var . Lilleman älskar och bada och bada med mamma är det bästa som finns. Hela han lyser upp ;) skvätter en massa =) lilleman somnade redan 8 igår....Det var ett tag sedan han gjorde de så det är skönt o få tillbaka alla rutiner. han vaknar lite tidgare men men ;) Den 27 feb ska vi lämna bort han över natten för första gången;) Har tagit mig nästa 8 månader att våga hahaha Mamma ska ha honom över natten. KOmmer gå jätte bra ;)
Nä nu sa jag ge Elliot lite gröt sen ska jag göra oss klara för en promenad i det kalla vädret :P



               



                                                                                

Kommentarer
Postat av: Catta

då måste det vara hon som är med på bild på rebeccas blogg som sanna har på son sida he,he svårt att se på den bilden men ser lite likhet i ansiktet he,he

2009-01-12 @ 10:03:48
URL: http://catarinah.blogg.se/
Postat av: Madde

olala, min arbetsplats JUUUUE

2009-01-12 @ 10:34:06
URL: http://angelwing.blogg.se/
Postat av: Marie

Såå mysigt det ser ut i badkaret med lilleman ;) Längtar sååå efter vårat knyte!!

2009-01-12 @ 12:34:40
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Postat av: jenny

näee gick o lade mej halv 2, hae svårt att somna sedan har natten bestått av att somna,vakna,somna,vakna! jaja, hoppas de blir bättre i natt! =)

2009-01-13 @ 10:16:38
URL: http://jenne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0