Täppt i näsan

 Lilleman är täppt i näsan, Faaaaaan säger jag bara Om han är de på torsdag med blir det ingen undersökning/op det innebär att allt blir upp skjutet. Vi vill ha det gjort nu så vi kan gå vidare med vårt liv.Hoppas hoppas hoppas han är frisk tills på torsdag. Vi får nog stanna hemma nästa vecka så han inte blir mer förkyld. Min stackars stjärna, Vaknar hela tiden och knappt får luft. Han somnar i famnen men sen så fort man lägger ner honom vaknar han upp igen. Slutar väl att han ligger mellan oss. ( jag skiter i vad alla tycker om det, Jag älskar att ha honom där, speciellt när han drar sin hand mot min kind och tittar upp och ler mot en, Då smälter mamma ;))
Iallafall idag var vi istan och handla lite kläder till prinsen. Kom hem med mycket fint till honom ;) Var där med Mia, Jessica och Sanna plsu barnen. Tack för en trevlig eftermiddag tjejer!!
Sen gick vi hem till mamma/Mormor och käkade middag, Jessika och Oskar och Carl var där med. Han har blivit så stor . KOmmer ihåg det som ig¨r, När Oskar ringde och sa att det blev en Carl hihi Sen när man fick hålla honom för första gången. Han var såååå söt, Det är han fortfarande. Busunge ;)
Mamma och Ingemar åker till Thailand på Måndag. , Vill ha henne hemma när allt händer nu med Elliot, Men som tur finns telefonen och msn =)
Imorron ska jag få sovmorgon ska bli såå skönt som man är utvilad på kvällen när det är party med töserna. Vi har bestämt ingen bebis snack, den som snackar får ta en shots Hahahahahaha eller hur var de nu :P
Sanna sa precis att Blondin Bella åkte ur lets dance haha vad ska hon nu skriva om i bloggen :P Hahahahahaa
Nä nu ska jag försöka sova.
Ha en trevlig lördag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0