Vår vecka hittills;)

Imåndags va vi på Öppna förskolan uppe istan med Jenny,Alexander och Oskar. Vi passade Oskar medans Jessica blev sminkad av Sandra. När Jessica var klar gick vi en runda uppe istan. Efter det åkte vi hem till oss och lagade mat sen badade killarna sen somnade lilleman, Sov ganska oroligt men efter många om och men fick han sova mellan oss. Han sov som en prins resten av natten ;)

     

Itisdags va vi på Öppna förskolan här i Bunkeflostrand. Lika trevligt som vanligt. Sen tog vi oss en promenad och hälsade på pappa/Morfar som va och klippte gräset i G-farmors koloni. Vi följde med honom hem efter det och tog oss ett bad i hans badkar. Elliot älskar och bada badkar;)  Dick kom och hämtade när han hade slutat jobba. Vi åkte inom Willys och handlade lite. Lillemans tänder brevid framtänderna håller på att ploppa upp och det märks på honom. Han är sur och ledsen och inget passar herrn. Och fingrarna i munnen hela tiden. Stackars liten. Men efter ett panodil somna han gott i vår säng även denna natt. Myspys ;)




Idag var jag och blev sminkad av Sandra ( Sandra håller på att utbilda sig till make up artist och hon har sina slutprov denna veckan ) Jag blev sminkad i 40 tal och reklam för Lacome ;)
Under tiden var Elliot på mormors jobb och charmade alla hennes arbetskamrater ;) Dom gick öven runda inne på trianglen där fick han en Emil Keps från Polarn jätte söt ;)
Efter det gick jag och Elliot en runda uppe istan , Gick in på Pandoru och köpte en jätte söt mätsticka som ska sitta på vägen till Lilleman.  Elliot har bara sovit 1 gång idag vilken gjorde att han somnade in klockan 6 idag. Kanske han sover hela natten vi får se.
Missa inte Greys idag ;)

     





Kommentarer
Postat av: Sandra Sellin

Så snygg du blev!!

Trivdes du i de färgerna?? Kan köpa ut dem till dig i sånt fall...;)

Ser inte ut som att det kommer nån ögonbryns färg innan jag kommer hem alla fall..Tyvärr...

Men jag tar med mig det när jag kommer näst nästa gång för säkerhetsskull!

Tack för att du satt modell åt mig!!

Kramar i massor!!

2009-06-11 @ 14:53:52
URL: http://sandrasellin23.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0