Onsdag

Idag sov till halv 7, Nästan sovmorgon haha
Vaknde av en busig liten kille drog mig i håret och skrattade hahaha Bus unge ;)
Igår var mormor här en stund, Hon busade med lilleman och vi tog en kopp kaffe. Sen skulle hon åka och handla men vi träffar henne imorron igen. Då ska hon följa med och hälsa på Elliots dagis;) Dick kunde inte ta ledig så då ställer mormor upp som taxi ;)
Lillemans dagis ligger vid brandstationen. 15min med cykel bort och 5 minuter med bil. Såfort jag får min cykel blir det att testa vägen dit =) Hoppas lilleman gillar att cykla men det gör han säkert =)
Idag har vi en hantverkare här hemma som fixar golvet i gästrummet. Han skulle vara klar vid 12 tiden.Då blir det en promenad bort till gungorna. Ska höra med Mia om hon är sugen på att hänga på!
På fredag ska jag hem till Mimmi med massa mammor där ska Sandra sminka oss alla sen ska vi ut och käka och dricka drinkar ..Längtar!!
Ha en mysig onsdag!!
Missa inte min favorit serie ikväll Greys ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0