Chokladpudding Muuuums ;)

Pyret har börjat röra sig för fullt eller är det jag som inbillar mig hahaha men det tror jag inte ...h*n sparkar för fullt..Ohhh vad jag längtar;)
¨Vi ska beställa vagn nästa månad. det blir en teutonia fun först med liggdelen sedan sittdelen får se om vi tar mjukliften eller hårdliften men mörk grönt blir det iallafall. Om det blir en pojke ska vi ha en militär skötväska och blir det en flicka blir det en rosa såklart ;) Det är mycket som ska inhandlas...Men jag älskar att shoppa så mig gör det inget hahaha.. Faster Li hjälper nog gärna till med kläder iallafall eller hur ;) Men vagga har vi i kä'llaren som Dick har legat i som bebis. hoppas bara inte katterna tror det är deras ligg plats med =) Just nu letar jag som en galning efter en vit body där det står I love dad på har sett den nånstans men kommer inte ihåg, Nån som har sett den nånstans kanske ??? Hade varit grymt sött ju ;) Ska ner i Limhamn nästa vecka och köpa ett par sherpard stövlar till pyret ( påminner om Uggs stövlar) As söta, Pyret kommer bli kalas söt...Fast det är sommar kan ju det vara kallt på kvällen ;)
Nä nu ska jag fortsätta med min choklad pudding..Återklommer nån dag med alla inköp som ska göras ;9 Längtar

Kan det bli sommar nu ;)


Kommentarer
Postat av: Li

haha ja klart jag kommer shoppa som en galning!!!
Den bodyn fanns på H&M innan, men jag har inte sett till den där sen Max föddes, vilket var väldigt längesen. Men dom kanske har den på andra ställen också? Gud vad sugen jag blev på chokladpudding nu!!!

2008-02-09 @ 21:57:28
URL: http://mimosas.blogg.se
Postat av: Carina

Hej Johanna, Maja har en sådan tröja du letar efter.Alexandra köpte den i ullared.Ha de gött snäckan och klappa magen
Kramizz Carina

2008-02-12 @ 20:44:30
Postat av: Carina

Hej snäckan
Jag ska till ullared på fredag,kollar till dig om du vill.
Kramizz

2008-03-07 @ 21:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0