måndag

2 veckor kvar till lillen tittar ut, så sjukt vad denna tiden har gått snabbt. Men nu slipper jag gå över tiden. Men dessa 2 veckor ska det hända mycket ;) Ska på pedikyr och ansiktsbehandling med Jessica.  Ut och äta med baby, sen ska vi ut med hela hans familj plus mormor, sen på Onsdag ska jag och Li och Lucy kolla på sex in the city. Sen måste jag hinna vila med, Glömmer ofta det men nu måste jag verkligen! Sen till helgen flyttar min bror då ska jag passa Carl med mamma bäst eftersom jag inte orkar bära han för mycket o så! Sen blir de lite shopping med till mig och lillen ;) Idag har jag varit hos barnmorskan för sista gången innan pyret tittar ut... Vi prata igenom kejsarsnittet och mätte och lyssna på hjärtat allt va jätte bra så¨det va skönt ;) Sen åkte jag och Jessica in till Mobilia och käka lunch och shoppa lite smått :P Sen åkte vi inom Martin och spela massa massa Uno hahaha och drack Te ;) Efter det åkte jag inom patienthotellet och hälsa på Sanna som födde en liten Luca imorse och sååååå söt han va och liten. Längtar ännu mer nu tur bara 2 veckor kvar hihi.Nä' nu ska jag slänga mig i soffan och vila lite, har varit massa spring idag inte bra för min rygg eller fötter ...
Ha en mysíg måndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0