Blabla

Varit kass på att uppdatera på sistonde men men, Idag får jag väl ösa på för dom dagarna jag missade haha Eller nåt ;)
Ifredags va vi på Ullared med Elliots farmor och faster, Vi shoppade som galningar till lilleman, Jätte billiga leksaker i märken som vi gillar, Tex Brio fischer price. Massa julklappar blev det ;)Eftersom vi har köpt ny bil som är en halvkombi, Vi fick knappt plats med allt hahah vi fick ha kassar i knäna o allt, Den ända som satt sköt va lilleman och tur va väl det ;) När vi va hemma med allt packning och Elliot va nerbäddat med pyjamas och ren blöja stack jag över till Mia och tog ett glas vin., Mycket uppskattat efter en dag i Ullared haha
I lördags va vi bara hemma, Lagade god middag och städade och mös en massa ;) Va ute en stund med Therese när lilleman hade somnat. I söndag va vi också bara hemma kan vara mysigt ibland haha Typ första helgen på väldigt länge. Igår måndag sov jag och Elliot ut ordentligt Vid 10 tiden kom pappa D hem då han hade jätte ont i huvudet och mådde illa så han bäddade ner sig och vi gick upp och åt frukost Elliot är jätte duktig med och äta gröt ocg purerer...=)
Idag har vi varit på Öppna förskolan med Therese och Isabell. Efter det sov Elliot i 4 timmar och däri mellan va vi hemma hos Mia och Laura och snacka massa skit haha. Hem igen och lagade middag sen bakade jag en cheesecake till imorron, Då jag ska ha klädparty här hemma med barnkläder;) Ska bli skoj och träffa alla tjejer ;)
På torsdag är det dags för babysim igen och denna gången ska vi dyka;) Hoppas lilleman gillar det men de tror jag han älskar och bada ;) Nä nu ska jag försöka natta Elliot igen, Han vakna precis efter att ha sovit i 2 timmar, Jaja Ha en mysig kväll
                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0