Dålig uppdatering

Ursäkta;)
Får väl berätta hela veckan här nu haha
Vi var och bada igen i torsdag, Elliot älskar det ;) Han skrattar och ler och snackar en massa ;)Vi var och bada med Miaoch hennes Laura.

Ifredag va vi hemma gick en snabb runda med Therese,Isabell och Mia och Laura men fy vad kallat det var, Har inte börjat använda min vinterjacka än, Vi gick hem igen efter ha vait på lekplatsen ett tag, Elliot sov med flickorna gunga för fullt ;) Snart sitter Elliot där med herreguuud vad tiden går snabbt. Han börjar bli stor, Vill aldrig sitta ner utan bara stå hela tiden, Han är världens snällaste. Ler och skrattar för det mesta om han inte är övertrött. Just nu ligger han på sitt täcke framför tv och snackar för fullt hahaha
Idag var vi uppe istan och byta Elliot Brio spis till en vit ;) och sen handla jag inne på Polarn och pyret till honom ;)
En par slim jeans och en röd tröja och en mössa och kalsongen ;)
Dick är hemma hos din bror och kollar på fotboll efter det ska dom ut, Pappa skulle iäntligen komma hit men han tar det i veckan istället. Men min Emma klämma kommer snart hit, Vi ska busa med Elliot och snacka massa skit hahaha
Igår handla vi en tomte dräkt till Elliot så årets julkort är klara nu ;)
Nä nu ska jag busa vidare med Lilleman;)


Dagens inköp från PoP

Lilleman vill bara stå hela tiden ;)

Busa med pappa är roligt ;)

Mys med mamma

Lilleman snackar för fullt ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååå vad snygga Jeans!! Vad kostade dom?? Måste man råna en bank med andra ord! :-D Vad söt han är som stålmannen!! hehe Kraaam!

2008-11-01 @ 17:53:49
Postat av: rossie

hejsan gumman!

Ha det så mysig ikväll,pussa lille stålis från mig=) så tar jag en drink för dig=))))Haha!PUSSS

2008-11-01 @ 18:26:34
URL: http://rossies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0