Världens bästa Pappa

Itorsdag fyllde världens bästa pappa/Morfar 60 år och detta firade vi idag hemma hos min syster. Med oxfile,tårta,godis och sång ;) Imorron är det Dicks första farsdag. Han farsdags present fick han idag ;) Morron tofflor där det står världens bästa pappa på ;)
Idag innan kalaset. Har vi haft fullt upp. Flyttat och donat. Varit på ikea köpt ny hylla. Imorron ska vi köpa ny tv till vardagsrummet den gamla ska in i sovrummet. Jag ville ha en mindre där men Dick ville ha en större i tvrummet s¨å det blir en större där. Imorron ska vi även köpa rullgardin till lilleman för imorron ska han sova på sitt egna rum för första gången. Får se hur det går :P
Idag var det Dicks tur och ha sovmorgon så jag och Elliot gick ut och gick och köpte bullar och gott pålägg med oss hem ;) Så det blev en mytsig lördags frukost. Elliot åt broccolipure Muuums eller inte haha Men han gillade det bättre idag än igår iallafall haha Men det bästa är gröt ;)
På fredag ska vi till Ullared;) Längtar älskar ju att shoppa ;)
Hämta ut paket till Lilleman idag . En blå Paul Frank munktröja. Mega fin är den ;)
Sen hade jag även beställt två nappflaskor ;) dom flaskorna han gillar bäst finns såklart bara på nätet haha Eller nån kanske vet vart dom går att handla detoils flaskor??? Någon ????
Nääänu ska jag bädda ner mig och mysa med Dick, Vet ni om att jag har världens bästa sambo. Han är det finaste som finns.... Synd jag bara inte visar det varje dag.. Usssch dåligt med sömn gör en trött och hängig och grinig haha
Näää sovgott :P

Kommentarer
Postat av: therese

Hej! Har du planer på tisdag? Ska vi gå ner till öppna förskolan? Kram

2008-11-09 @ 10:10:20
URL: http://isabellnicole.blogg.se/
Postat av: Julia

ullared är gaaalet , men bara kul om man vet vad man ska ha tycker jag:pannars går man runt o vimsar som en kråka bland alla galna tanter :d haha

2008-11-09 @ 10:15:32
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jaa, jag gick förbi dig vid JC.

Kom inte på att det var du förens en stund senare. Kopplar sent när man bara sett varandra på foton ;)

2008-11-09 @ 12:44:55
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0