Familjen

Typ ända bilden på oss tre ;)
Kommer fler på söndag , Tänkte ta en familjebild ;)



Idag har var jag och spraya mig nere på Byn haha Elliot var såklart emd, efteråt åkte vi in till stan och mötte upp Mamma/Mormor , Vi skulle kolla på kläder till lilleman, Hitta en pikebody inne på benetton och så blev det ett par jeans. Han kommer vara mega söt på söndag;)
Sen promenerade vi upp till Mobilia och på vägen dit gick vi inom korthuset och köpte dopkort till Oskar och farsdags kort till D, sen ett till morfar och farfar såklart ;:) Snart fyller pappa/morfar 60 år och det ska firas ordentligt ;) Vi ska vara hemma hos syrran och käka god mat och bara umgås alla syskon,partners, barnbarn och pappa såklart ;)
Förresten köpte jag en locktång på Mobilia, så jag är fin på söndag ;)
Sen tog vi busen hem. Och nu myser vi i sängen Elliot ligger här brevid och tuggar på en bitleksak ;) allt ska in i munnen haha
Vi väntar på att pappa D ska komma hem för vi ska åka och handla inför dopet. sen ska vi bara mysa. Imorron är det babysim=)
Ha en mysig måndag

Förresten så har jag en satans träningsvärk idag hahaha Men det är bra då tar det ;)
träna igen imorron ;)




Kommentarer
Postat av: Madde

Men så är det, inte ofta andra tar bilder när man sitter alla tre tillsammans. Jag har en bra bild på mig, barnen och Dick. Allt e bra förrutom att jag är snaggad på bilden :( Men annars älskar jag den bilden...

2008-10-23 @ 08:25:07
URL: http://angelwing.blogg.se/
Postat av: therese

Tänkte inte alls på att du hade sprayat dig.. Hur tyckte du att det blev??

2008-10-23 @ 12:50:36
URL: http://isabellnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0