Helgen

Helgen går för snabbt som alltid, Man hinner knapp göra nåt ju. Men iallafall ifredags va vi hemma hos Dicks bror ute i Svedala. Käka pizza och titta på idol. Ilördags va vi där igen men då fyllde Max 3år och Alice 1år så då var det kalas för dom ;) Elliot somna redan vid 6 och sov fram till 2 på natten sen ¨åt han snabbt och somna om igen men vid 5 var han redo att gå upp och busa med pappa ( mamma fick lite sovmorgon :) Dick fick han sova nån timme till så vid 8 steg hela familjen upp och käka frukost. Sen städa vi hela morgonen. På eftermiddagen kom Dicks mamma,pappa,lillasyster och Mormor hit på middag. Vi bjöd på ugnstekta sötpotatis och stekt fläskfile och fetaostsås..Muuums ( Fick tipset på bilddagboken tack ;)
Idag ska vi upp till stan och handla lite på partyland inför dopet, sen ska jag titta på kläder lilleman ska ha på sig när han har tagit av sig klänningen ;) Efterr de ska vi till sjukhuset har fått en tid där hos en specilist på hallonbet ( Elliot har det i pannan) Vi vill att dom tar bort det för Elliot råkar alltid ta upp det när han gnider sig( gör alltid det när han är trött ) men vi får se vad dom säger.
Elliot sitter i sin babysitter här brevid mig, Han har bara ta på allt nu såå jäkla gulligt. Det sitter två leksaker på babysitter, han sitter och snurrar ocg drar i dom nu ;) Han blir större och större. Vill att tiden ska stå lite still. Han är redan 3 månader och 2 veckor. Snart är det 1års sen vi fick reda på att jag var gravid ( den 3nov tog jag testet och det visade plus ;)
Så vad händer iveckan??
Idag ska vi bort hela dagen, Imorron blir det nog öppna förskolan, onsdag vet jag inte, torsdag ska vi simma, fredag ska vi handla inför dopet hämta nyklarna till lokalen. Lördag ska vi på Oskars dop och på söndag döps vårt charmtroll ;)
Nä nu ska jag hoppa in i duschen sen göra vid Elliot, sen åker vi ;)
Ha en mysig måndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0