Ojoj

Det var ett tag sedan jag uppdatera sorry, Vi har flyttat och haft fulllt upp här hemma:P
Lilleman han växer och växer, Han är så fin våra lilla prins.
Han är så duktig om nätterna sover 6 timmar i rad vaknar fört att äta lite grann sen somnar han direkt igen och när pappa går till jobbet vaknar han igen men han ville gå upp utan han vill fortsätta sova brevid mig ;) Sen ligger vi och myser fram till 8 sen vill han upp och busa lite grann ;)
Iveckan blir det öppna förskolan, min syster skulle nog följa med imorron med Fanny Bunny ;) På onsdag måste jag upp istan och hitta nya byxor och skor ska på begravning på fredag. Innan på dagen där ska jag på mammagrupp på bvc. Det står babymassage på schemat ;) Hoppas Elliot gillar det ;)
Elliot har fått eget rum, Vi har måla en himmels blå vägg sen satt upp moln, rummet är såå fint ;) Men han sover fortfarande i vårt rum. Vill ha honom där ett bra tag tror jag ;) Igår va vi på kalas Elliots kusin fyllde 8år. Tänk när Elliot är såå stor. dom säger ju att tiden går snabbt men nu får det stanna lite tycker jag ;) Han är så mysig nu ;)
Ska nog köpa ny vagn, en bugaboo tänkte vi ohh den är såå fin. Hitta en sida på nätet där det är några dagar leverans tid bara skönt för då hinner vi använda liggdelen med..Uppe istan skulle den komma hem efter 8 veckor lite lång tid.
Ska ringa dom idag och höra vilka färger dom har inne o lite sånt =)
Idag ska vi träffa Sandra och hennes pojke och Maria och Mia med hennes flicka sen kanske Mimmi och Milton skulle komma =) Skojigt. Nä nu ska jag lilleman sova en stund och jag ska passa på att duscha och titta på ensamma mammor ;)
Ha en mysig måndag

Kommentarer
Postat av: Therese

Trivs ni inte med er vagn? Skönt att han sover så bra :) Kram

2008-09-15 @ 16:09:21
Postat av: Madde

Inte nöjd med den andra???

2008-09-17 @ 09:36:21
URL: http://angelwing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0