Fredag

Idag lämnade både jag och Dick lilleman på dagis. Inte många gånger det kommer hända men mysigt när det väl händer. Elliot gillar det iallafall =)
Jag och Dick ska snart iväg på begravning. Hans farmor somnade in för nån vecka sedan. Är glad vi var och hälsade på henne med Elliot när hon låg på sjukhuset. Hon gillade Elliot så mycket och han snackade på med henne.
Vila ifrid kära du. Är väldigt glad att jag fick lära känna dig.



Senare ikväll åker jag och Maria till Helsingborg. Vi ska festa ;) Ska bli väldigt skönt och komma bort lite. Elliot och Dick behöver ro om varandra så som bara en pappa och son kan göra. Nä nu måste jag göra vid mig. Tack mamma/mormor för du hämtar lilleman på dagis idag. Tack för att du finns för oss =)



Ha en mysig fredag

Blablabla är såå trött på lögner. Stå för vad ni känner / tycker istället. 



Kommentarer
Postat av: Jessica

precis,, varför ljuga,, det blir ju bara värre då!!!

puss på dej min gumma...

2009-08-29 @ 11:03:52
URL: http://getingens.blogg.se/
Postat av: Lucy

Hoppas du hade kul på utekvällen :) puss.

2009-08-29 @ 16:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0