Tisdag

Lilleman vaknade precis men han somna om ganska så snabbt i min säng, Bara vi hemma idag. Det är ju så här det ska vara bäst och vänja sig .
Idag har vi varit hemma hos Sanna och Luca och lekt. Det var roligt och se dom var ett tag sedan.
Dick kom och hämtade oss där. Vi åkte och kollade på huset. Där Lgh ligger som jag ska kolla på nästa fredag. En trea på 60Kvm Hoppas den är fin. Jag och lilleman behöver inte större.
Imorron ska vi först till lekplatsen med Mimmi,Milton,Tess och Bella. Efter det ska vi träffa pappa/morfar en stund.

Ja just det va ju ute ilördag. Tyvärr har vår dator gått isönder har en låne dator nu såå det blir inga bilder just nu men håll ut det kommer ;)
Och tack tjejer för en underbar kväll med massa skratt och typiskt tjejsnack haha Heeela kvällen var perfekt och natten :P
Synd Harrys inte var nåt och hänga i granen men nästa gång blir de annat :P


Nä nu ska jag bädda ner mig ska först bädda ner lilleman i sin säng ( som jag har flyttat in på mitt rum, vill inte vara själv just nu =) Elliot sällskap är det bästa. )

Godnatt allihopa

Kommentarer
Postat av: Jessica

Våra Barn är alltid det bästa sällskapet!! =) =) =)



pusss på dej gummsan!!

2009-08-05 @ 21:39:18
URL: http://getingens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0