Tack Oskar

Igår fick Elliot en jätte fin body av sin kompis Oskar. Älskar den ;)
Lilleman har precis gråtit sig till sömn stackaren, Är det inte hicka är det tänderna. Tycker så synd om honom.
Nätterna är jobbigast för honom. Har massa madrömmar och skriker i sömnen.Har får ligga imellan oss. Han sover bättre då. Min lilla plutt.
När vi ska natta honom är det precis som han inte vill sova. Men efter nån timme somnar han. Snart är madrömmar över. Dom sa 1-2veckor kan dom ha det. Tur Dick är hemma i nån vecka till så vi avlastar varandra på nätterna.
Annars njuter vi av varandra och går promenader i det fina vinter vädret. Elliot busar och skrattar om dagarna. Han är så fin.Vår lilla Stålis;)
Vi ska köpa en pulka till honom så jag hoppas snön stannar ett tag haha. kanske bara jag som vill det !?=)
Nån som vet vart dom säljer babypulker???
Och nån som har ett tips när dom har ont i tandköttet där tänderna ska titta upp??
Puss och kram





Kommentarer
Postat av: Anonym

Babypulka finna på babyland vid svågertorp! Jag tror det ska finnas någon salva eller något som ska lindra vid tandsprickning fråga på apoteket :-D Kramar!

2009-02-18 @ 12:46:59
URL: http://miabencke.blogg.se/
Postat av: Eva

Annars så kan du lägga en bitring i frysen o sen ge den till den lille. Har hört att det skall funka!

Kyla bedövar ju lite.. =)

2009-02-18 @ 14:49:09
URL: http://underbaravitre.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hi hi.. varsågod gumman!!! pussar

2009-02-18 @ 17:07:58
URL: http://getingens.blogg.se/
Postat av: Jessica Begic

Pensla lite alvedon på tandköttet till natten men även på dagen :-) När det var som värst för mina så gav jag alvedon dos till natten så vi båda fick sova.

Kram Stor strumpa

2009-02-18 @ 20:05:36
Postat av: Denise

Jodå, det gör vi. Jag vet inte vad läkaren heter än, ska träffa han på måndag när vi ska på inskrivning. Hur kom det sig att du fick ligga på gyn istället för bb?

2009-02-18 @ 21:37:43
URL: http://snisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0