Äntligen fredag

Inatt sov Elliot hela natten och så skönt, Kände mig nästan utvilad när jag vakna ;P
Idag ska vi upp till stan med Mimmi och Milton, Vet om nån mer ska med? Ikväll kommer min bror och Jessika och världens sötaste Carl hit på middag, Ska bjuda på langos. Får passa på att käka gott nu innan den 26 jan ;) Sen är det soppa som gäller för hela slanten ;)
Lets dace ikväll med, Heeeeeeeja Morgan ;) Han är grym ;)
Nä nu ska jag passa på och duscha och fixa till mig medans lilleman sover.
Ha en mysig fredag



Kommentarer
Postat av: Madde

hej ja hejja morgan!! han e sjukt grym men nu kommer ju Niklas Wahlgren istället för mojje... han kanske är vass han med ;)



Hur har du fått den där bilden på din blogg... asså på dej och dick jag vill ju sätta en sån fin bild på mina sötnosar!

Ha en mysig helg ni med! Kraaam

2009-01-16 @ 09:50:19
URL: http://tokigamamman.blogg.com
Postat av: jane

heheh=) jag kikar in här på din blogg ibland med=)

2009-01-16 @ 19:35:58
URL: http://gumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0