Blåbärs pure

Ge aldrig blåbärspure till ett nybadat barn hahaha
Efter lilleman hade badat idag var det dags för gröt innan nattning, Iallafall så satte jag honom i stolen naken som tur va ;) Ojoj vad en liten prins kan stänka med maten hahaha hade blåbärs pure exakt överallt, det va bara att sätta honom i badet igen som tur älskar han att bada :)
Idag har jag och Mia varit duktiga, gått till Limhamn, gick där några timmar sen gick vi hem igen, Kände ig så duktig när jag kom hem ;) Dick åt skräpmat idag och jag och Maria gjorde oss varsin varm smörgås..Muuums ;)
Imorron är det Öppna förskolan .Sanna och Catta kommer. ska bli super skoj och se dom ;)
Efter det ska jag in till Limhamn och kolla på nya kläder till lilleman 68 är för litet nu sååå 74 gäller nu, Så det får köpas lite nytt,Sen ska jag och pappa in till Mobilia och kolla på gardiner till honom.
Elliot är så glad för sin morfar skiner upp som en sol när han ser honom ;)
Nä nu ska jag bädda ner mig emd en film. Hoppas Dick kommer snart så vi kan se den tillsammans, Har såå förbannat ont i min nacke. Har nog legat i drag hoppas jag iallafall så jag inte börjar bli sjuk, för jag ska inte missa lördag så det så :P
Sovgott allihopa



Elliot 2 veckor med morfar

Kommentarer
Postat av: Jenne

jaa,hon tycker om maten =) broccoli var ingen höjdare =)

2009-01-21 @ 21:58:39
URL: http://jenne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Inte visste jag att vi varit fuktiga i dag :-D Men duktig har jag i alla fall varit sen vet jag inte med dig ;-D Måndag låter bra!! Vill/kan ingen fler så får jag väl nöja mig med dig ,hehe Kraaam och en pusss till söta Elliot!!

2009-01-21 @ 22:29:49
Postat av: Mia Bencke

Det var från mig MIA :-D

2009-01-21 @ 22:30:31
URL: http://miabencke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0