Dag 2

Dag 2 på pulverdieten. Hungrig och trött men jag ska fixa detta ;)
Imorron är dag 3 tuffast säger dom, dag 4 säger dom att man får enegin till tillbaka Häärligt ;)
Idag var vi på Öppna förskolan med Jessica och Mimmi plus bebisar ;) Elliot var lika glad som vanligt så skönt och se att han är tillbaka igen från förkylningen . Min fina prins.
Sen gick vi till Limhamn med Mia och Jessica. Köpte nya örhänge inne på Guys and Dolls. Nåt får man unna sig ;)
Sen gick vi hem igen. Man känner sig så duktig efter en sådan promenad. Imorron ska vi på Barnvagnsbio i Limhamn nån som vill med ??? Sanna, Catta sugna?? Dom visar Mamma Mia ;)
Efter det ska Dick hämta Elliot så jag kan gå och träna i fred, Ska bli skönt ,efter träningen ska jag sätta mig i en massagstol dom har där ;)
Idag är det 1år sedan Carl döptes. Herregud vad tiden går snabbt., Snart är Elliot en stor kille. Vill att tiden ska stanna lite nu.=)Men samtigt längtar jag till han kommer fram till en och säger Mamma jag älskar dig =) Men det leendet man får från honom vet jag att han älskar sin mamma och pappa =)
Har precis ätit sista pulverpåsen för idag. Nu blir det vatten heeela kvällen;) Haha
Snart unga mödrar.....
Ha en mysig tisdag





Kommentarer
Postat av: therese

Hoppas verkligen du står ut med den här pulver dieten. Jag klara inte det, måste få äta! Hur länge ska du bara dricka det??

Jag hade gärna hängt med på barn vagns bio i morgon. Men vi har precis haft influenzan öch bella har fortfarande diaree så jag vågar inte träffa någon just nu...kram

2009-01-27 @ 18:35:39
URL: http://isabellnicole.blogg.se/
Postat av: Jessica

Du e så duktig gumman!! Detta klarar du..=)

2009-01-27 @ 19:25:22
URL: http://getingens.blogg.se/
Postat av: Anna Rath

Vad tycker du att jag ska göra? Kolla min blogg :)! Kolla också mina åsikter om världens barn :)

2009-01-27 @ 19:27:21
URL: http://rath.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej, =( Hoppas allting går bra för honom.

ud vad duktig du är på din diet. Jag skulle också behöva ;) Men jag suger på sånt.....hehe. :P

2009-01-27 @ 20:50:14
Postat av: Mamma

Klart att du klarar detta Det är ditt val och jag vet att du är stark när du vill! Kram Mamma

2009-01-28 @ 13:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0