Dag 3

Dag 3 är snart över, Idag festa jag till det med en mint/choklad soppa nu på kvällen ;)
Varit på barnvagns Bio idag, Elliot verkade gilla den stora skärmen med Haha Efter det tränande jag, Ohh gud vad skönt det är. Känner mig duktig när jag går därifrån. =) Vi snackade om bröllop idag, När jag har nåt min målvikt ska vi slå till ;) Ett mysigt bröllop med nära och kära och en stoor fest efter det ;)
Kan ta sin tid men det som väntar på nåt gott väntar aldrig förlänge ;)
Sitter och tittar på 4an ett program på Thailand ohh jag vill dit NUUUUUU :p Får se kanske en bröllops resa dit ;) Mne då vill jag ha med lilleman hahaha
2 veckor utan honom finns inte ;)
Min kära mamma har börjat blogga från Thailand ;) Snart kommer hon hem igen Jippppi Haha
Nä nu ska jag bädda ner mig och drömma och choklad, makaronilåda, Kyckling och massa annat gått hahahaha

Sovgott

Kommentarer
Postat av: Malin

Tycker du är duktig som håller dig till soppor. Jag kan erkänna att jag hade aldrig klarat det. Och du har ju verkligen ett kanon mål. =)

kram

2009-01-28 @ 21:59:15
URL: http://malinannajosefine.blogg.se/
Postat av: therese

Ja du är super duktig!! Ja thailand hade inte varit helt fel. Vi ville av boka vår resa nu till Turkiet o åka 4 veckor till thailand i oktober i stället. Men dom vi ska åka med vill inte avboka=( Dom kan inte åka till thailand i höst heller..Blää.. Men vi har bestämt oss för att åka nästa år. Så vi får spara pengar nu så man kan komma i väg en månad=) kram

2009-01-29 @ 09:05:36
URL: http://isabellnicole.blogg.se/
Postat av: Malin

Du kommer ju fixa den här dieten galant tror jag =)

Jo han är ju beräknad till den 27 maj enligt ultraljud. Men jag tror att han kommer minst en vecka tidigare. Men annars är det 16 veckor kvar idag =) Så det börjar gå fort!

2009-01-29 @ 09:25:28
URL: http://malinannajosefine.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej där! Tycker att du kan drömma om Thailand men inte chocklad Kram mamma Kämpa på.

2009-01-29 @ 12:57:54
Postat av: Mamma

Vilkem storlek har Dick på byxor (shorts) och skjorta. Skriv in det på min blogg. Hoppas att allt är väl med er Kram mamma

2009-01-30 @ 07:28:34
Postat av: li

ojoj har ni redan planer på bröllop?! ser fram emot det!! haha. ni har verkligen gjort världens sötaste unge!! jag vill adoptera honom!!

2009-01-30 @ 15:10:35
URL: http://mimosas.blogg.se/
Postat av: Madde

HAr du många kilo du måste gå ner? HUr många år har ni varit tillsammans???

2009-01-30 @ 15:23:03
URL: http://angelwing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0