Galen i fjärrkontroller

Vår Elliot är galen i fjärrkontroller, Så fort han ser en blir han galen haha och om han inte får den eller man tar den ifrån honom blir han jätte sur hahaha Så idag fick han en egen fjärrkontroll kan han sitta och trycka på den hur mycket han vill ;)
Idag skulle vi hem till Jessica och fira henne men lilleman är förkyld näsa rinner på honom så vi stannar hemma. Han måste vara frisk på torsdag. Så idag ska vi ta hand om varandra. Mysa, busa, kolla på tv och gå ut en runda. Pappa D är och spelar fotboll sen ska dom ut och festa.
Just nu sover Elliot sin förmiddagslur och jag håller på att tvätta.Ska bli av med tvättberget till ikväll iallafall haha Sen ska jag dammsuga lgh. Sen lagom till han har vaknat gå ut en runda. skönt med lite luft och lite motion.
Hoppas ni får en mysig lördag


     


Den är min mamma ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nej Elliot du får inte äta upp fjärrkontrollen, du jag ser vad du hittar på. Vi hörs "Stålis" Kram mormor som jobbar lite från Thailand

2009-01-31 @ 15:07:27
Postat av: Madde

Mina TVÄTTBERG är inte heller att leka med. Får se om jag kan få bort några i kväll när jag slutar vid 18.30. Lagom att tvätta 20-23 :)



Kramis

2009-02-02 @ 07:18:52
URL: http://angelwing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0