Veckan ;)

Måndags: Var vi i hammarspark med Mia,Sören,Laura,Mimmi,Milton,Jessica,Oskar,Lina,Lova och Nina och mös hela dagen. Mimmi och Jessica tog årets första dopp.Galningar hahha När jag badar måste det vara minst 20 grader haha


     




Tisdag:Var vi först på Bvc och vägde lilleman sen åkte vi till farmors koloni där var även Morfar/pappa. Morbro Oskar Carl och moster Pernilla och Fanny där mös vi solen hela dagen. Sen kom Pappa D och hämtade oss. Då åkte vi in till Limhamn och storhandlade


Onsdag: Kom Mimmi och Milton hem till oss. Först busade vi här hemma sen tog vi bussen hem in till Limhamn och käkade lunch sen hem till oss igen där gjorde Tess och Bella oss sällskap . Barnen busade och tjejerna gjorde blonda slingor på mig ( På morgonen hade jag även gjort en avfärgning på håret. kan ju säga så här, har aldrig haft så många färger i mitt hår hahha såg hemskt ut :P) På kvällen kom lillemans farmor,farfar,faster och G-mormor och fikade ;)

Torsdag:Idag träffade vi Tina och Matilda.Äntligen fick vi träffa deras lilla undervark(1månad gammal) Oh vad söt den lilla tjej är ;) Vi gick runt lite på Mobilia. Jessica gjorde oss sällskap där ;) Sen gick jag och Tina och barnen till jobb och hälsade på. Efter det blev det ett besök hos frissan haha Tack Camilla för att du räddade mitt  hår och tack Jessica för att du passade lillenman under tiden ;)

Imorron blir det promenad in till Limhamn med Mia och Sören och Laura
På kvällen ska jag lilleman mysa.Pappa D ska på bio med Martin

Lördag:Ska jag lilleman och Sandra och Leo till BonBonland. ska bli super mysigt ;) på kvällen ska vi hem till Jessica och Martin och kolla på film. Dick ska ha fotbolls fest här hemma så vi är inte välkomna hahaha

Kommentarer
Postat av: therese

skoj med uppdatering =) trevlig helg! kramar

2009-06-04 @ 22:03:14
URL: http://holmstrom86.blogg.se/
Postat av: Camilla

Var så lite så Johanna... Men nu hoppas jag att du aldrig kommer göra om det misstaget ;-)

2009-06-05 @ 00:42:30
Postat av: Jessica

Ha ha nää man kan alltid hoppas!! ;) skoj med uppdatering.. två stycken till och med..hi hi pusssssssssss

2009-06-05 @ 08:24:17
URL: http://getingens.blogg.se/
Postat av: Marih

Lillan somande för 20minuter sedan...alltså kl 01.00..usch det har varit en jobbig kväll/natt..Nattningen tog mig hela 5timmar :( Men nu sover hon och det borde jag också göra.Men nu jag har tid o göra det jag vill jue..Men ska läsa lite bloggar o sen sussa. Tur att Jimmie tar henne inatt iaf. Super jobbigt att han jobbar som han gör,ingen som kan hjälpa mig. Men snart semester och då blir de lättare. Jag får helt enkelt bita ihop en vecka till bara.



Vore super trevligt med en fika...Semester och bortresta efter den 15e men innan dess om du hinner o har lust?



Hoppas ni sover gott...Kramar ♥

2009-06-07 @ 01:24:21
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Postat av: Jessica

Naaa tack så mycket gumman!!!!! Tack själv för super trevligt sällskap... =) =)

2009-06-07 @ 17:53:12
URL: http://getingens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0