Sjuk

Började känna frossa och ont i hela kroppen igår kväll. Bäddade ner mig efter en stund vaknade lilleman med. Bar in honom i min säng. Så himla mysigt han låg och klappa mig på kinden. Mammas fina prins. Älskar dig mest i hela världen. Dick kom och hämtade honom imorse, han ska även hämta honom på dagis i eftermiddag. Så jag hoppas att jag känner mig bättre till ikväll när lilleman kommer igen. Ihelgen blir det att packa ner det sista om 1 vecka får jag nycklarna =) Tur man har världens bästa mamma som kommer på hennes lunch och lämnar alvedon. =)


Kommentarer
Postat av: Diana med Hampus & Nathalie

hoppas du snart blir bättre =)

2009-09-22 @ 10:10:50
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Massor av krya på dej kramar!!!

2009-09-22 @ 16:27:58
Postat av: maria

hoppas du känner dig bättre snart hjärtat

2009-09-22 @ 17:50:04
Postat av: therese

Krya på dig!! kram

2009-09-22 @ 21:20:53
URL: http://holmstrom86.blogg.se/
Postat av: Mamma

Beundrar dig för din styrka och ditt sätt att vara som person. Tycker att det är ett moget beslut att låta bloggen vara stilla ett tag. Bra att du inser att tyckande och tänkande på rätt nivå det tar man mellan människan och inte via en blogg.

2009-09-26 @ 07:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0