Äntligen funkar bloggen igen :P

Eftersom inte bloggen  har fungerat på hela helgen såå får jag skruiva vad som har hänt ihelgen :)
Ifredags va jag ledig, baby slutade tidigare såå vi stack till motormässan sen köpte vi suschi med oss hem ;)
Skulle iäntligen gått på bio med syrran men jag hade för ont i min rygg för att sitta där i 2 timmar vi ska ta det en annan dag :P Så vi mös framför tvn istället sen gick jag och la mig tidigt  för jag skulle upp tidigt och jobba på lördagen......!!
Jobbade fram till kvart över 3 ilördags, gick hem och sov lite middag sen åkte vi hem till Jessica och Martin och käka middag och spelande buzz :P Och snackade om bebisar haha lätt hänt nu när båda ska ha bebis till sommaren ;)
Isöndags jobbade också fram till kvart över 3, baby hämtade mig ;) Vi åkte till mobilia och shoppade lite till oss och till bebisen....Vi köpte även en soda streamer sååå nu kan man dricka kolsyrat vatten när man vill mums :)  Sen lagde vi god söndags middag..Fläskfile med rotgrönsaker och potatis och rödvinssky ;) Sen bädda jag ner mig va helt slut efter jobbet.
Igår va jag ledig otroligt skönt, Jesscia kom hit vi tog en långpromenad i den fina vädret käka lunch i Limhamn och tog en glass i solen, sen gick jag till barnmorskan. Fcik lyssna på bebisens hjärta..Såå mysigt ;) Allt såg jätte bra ut, 150 slag i minuten ;) Undrar vad som gömmer isg där inne ;) Synd Dick inte kunde ta ledigt från jobb bara men nästa gång ;)sen mätte hon magen 22cm helt normalt ;) skönt attt allt såg bra ut ;)Ska dit den 21 april igen på Glucosbelastning..Usch :) Va ledig idag med. har röjt lite här hemma sov ganska länge otroligt skönt behövde det :P Imorron är det jobb igen sen på kvällen ska jag ¨på mammavattenjympa med Helena :P Ska bli skojigt ;) Nä nu ska jag laga middag.. ha en bra måndag :P

Kommentarer
Postat av: emily

ja han är helt klart bäst! =)

2008-04-08 @ 20:52:28
URL: http://iloveyou.blogg.se
Postat av: Madde

I kväll klockan 21.00 tänder vi alla ett ljus i våra fönster för Engla och hennes familj. Ljuset skall lysa hela kvällen och lysa upp den mörka tillvaro som hennes familj just nu lever i.

Kramar om!!!

2008-04-14 @ 13:11:26
URL: http://angelwing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0