Det var ett tag sedan ;)

Har varit kass på att uppdatera bloggen, men jag har jobbat en massa sen när man väl kommer hem från jobb är jag såå trött att jag knappt vet vad jag heter hahaha. Kommit in i nån period där hade helst av allt bara velat sova heeeeeeeela tiden. Är så¨ååå trött. Kan bero på att magen blir större och jag  tyngre hahah eller nåt ;P Gick in i vecka 28 igår alltså 12 too go eller ja mer blir de säkert :P
Ihelgen jobba jag extra på lördagen. Sen var vi hemma hos min syrra och mös med Fanny bunny hihi såå underbart söt denna lilla tjejen ;) Dom bjöd på middag sen kolla vi på körslaget där :P Igår var vi ute och gick en promenad med Jessica och Martin, snacka bebisar hahhaha Efter det stack vi hem till min bror och mös med Carl, han är dundersöt och charmig :P En kopia av faster hahah eller inte :P
Ihelgen har vi alltså bara myst med syskonbarn, men det har varit mysigt;)
Till helgen kommer Li och Lucy hit vi ska käka gott o göra alkoholfria drinkar ...Muuums :)
Nä nu ska jag lägga mig i sängen och ladda uppp inför jobb imorron sen är jag ledig 3 dagar:P Ska på väntabarn gympa med Jessica :P
Ha det såå bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0