Min lilla pojke

Just nu ligger min lilla pojke här brevid mig och sprattlar som aldrig förr ;) Han är såå med hela tiden och nyfiken i en strut ;) Förre veckan åkte han på en förkylning och fick feber så vi körde in på barnakuten med honom. Där tog dom massa prover och kolla urinet. Hans sänka var lite hög så han blev inlagd över natten. Jag stannade med honom. Min lilla pojke han va såå duktig när dom stack honom. Men guud vad jag grät. Kunde inte sluta för jag tyckte så synd om min lilla fina prins. Men hans feber sjönk på natten och sänkan blev bra också. Så vi blev utskriva dagen efter. Så förra veckan va vi hemma och mös så han skulle bli frisk från förkylningen och nu är han helt frisk =)Dick ska vara hemma denna veckan;)  På fredag smället det hihi då ska skenan bort på Elliot sen  ska vi åka till fotografen och fota honom ;) Sen kommer han in i tidningen ;) Nä nu kallas Elliot på mig....
Lovar att jag ska bli bättre på att blogga ;)




Kommentarer
Postat av: therese

Oj vad han växer...Ja vi har haft en mysig semester men skönt oxå att vara hemma. När flyttar ni? Nu den siste eller? Skulle ni bo i dom nya husen eller? kram

2008-08-22 @ 10:45:29
URL: http://isabellnicole.blogg.se/
Postat av: therese

Ja tiden går snabbt. Ligger han fortfarande i skenan? När tar man bort den? Min sambo låg oxå i en sådan när han var bebis. Ja, vi bor precis intill dom nya husen. Så då har du nära till både mig och Rebecca=)Hihi

2008-08-23 @ 20:26:06
URL: http://isabellnicole.blogg.se/
Postat av: therese

Läst ju nu att ni tog bort skenan i går=) Hoppas bilderna blev bra.=) Kram

2008-08-23 @ 20:27:30
URL: http://isabellnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0