Ursäkta

Förlåt har varit kass på att uppdatera bloggen, Iallafall lillen blir 4 veckor på tisdag..Herregud vad tiden går snabbt nu, Tyckte inte de var längesedan vi fick vårt plus på stickan;) Vår lilla Elliot är helt underbart, Han är så otroligt söt denna lilla varelse ;)O Fått det bästa av sin mamma och pappa ;) Men mest liknar han Dick. Tittar jag på Elliot ser jag Dick ;)
Idag har jag och lillen varit i stan med Sanna, Aleks och Luca . Luca är 2 veckor äöldre är Elliot. Dom kommer då dunderskoj tillsammans när dom är lite äldre ;)Dick är i Göteborg med sin bror och kompisar tyvärr haha Vi saknar honom här hemma.. Man känner sig ensam utan honom...Näää nu kallar lillen på mig..
Titta gärna in  på www.bilddagboken.se där lägger jag in bilder varje dag på vårt lilla charmtroll..Vi heter trygghansa där'
Hej hej


Kommentarer
Postat av: Anonym

Man hittar er inte på Bilddagboken.....

2008-08-11 @ 07:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0