utmanad av Madde


1.Vilken mat äter du ofta?
   Kycklingfile

2. När du är på kalas, är du den personen som sitter eller du hjälper till och dukar ut ?
Jag försöker men inte alltid så lätt med en bebis i famnen =)

3. Var sitter du helst när du bloggar ?
Vid tv

4. Köper du ofta Triss ?
Jag köper aldrig det men min sambo gör det

5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester ? 
Turkiet med Dick 

6. Vilken tv kanal tittar du på mest ? 
3an eller 5an

Ok jag utmanar:
Rosanna
Mia
Jenny
Rebeka

Theresse


Kommentarer
Postat av: Madde

Hon bor i en trea med sina två barn, ut mot stora vägen. Jag gjorde en abort typ 2,5 månad efter att jag träffade dick men ångrade mig och sen blev Isak till typ 3 månader efter :)

2008-09-03 @ 16:04:16
URL: http://angelwing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0