Dumma scanner

Har försökt  lägga in bilderna på pyret se vi kom hem från ultraljuden, men det funkar inte =(
Iallafall så va pyret underbart söt, den låg och sprattla hela tiden den va inte still en ända sekund hahaha Allt såg jätte bra ut så det va skönt =)
Vi tog inte reda på könet men jag kan erkänna att jag blev jätte sugen men Dick var inte det så jag strunta i det ja med =)
Får bli en överraskning när den bestämer sig för att titta ut =) Vi fick 5 bilder med oss hem. 2 stycken 3d, sen en på foten ( fem tår hihi) sen nån från sidan och framifrån. Alla hänger på kylskåpet. Ska inom mammas jobb nån dag och kopiera dom o så =) Efter ultraljudet körde vi inom den nya zoo affären, as häftigt hahaha massa massa djur =) Sen inom babyland och provkörde vagnen hahaha Och bestämde oss för att vi ska ha hårdlift till pyret =) En svart sedan mörkgrön på sittdelen..Kommer bli bra =) I slutet av månaden ska vi beställa den. Det ända vi inte har hittat är bilbarnstol. Ingen vi är nöjda med iallafall...Nån som kan rekomendea någon bra???
Har blivit dunder förkyld nu med precis som det inte räckte med att ha ont i halsen..Ska väl stanna inne tills jag börjar jobba på fredag igen. Blir jobb hela helgen tyvärr men det är bra pengar =)
Nä nu ska jag fortsätta titta på 2900 happiness sen blir det sjukhuset och sedan äntligen väntat 1 hel vecka hahaha Gossip girl ;)
Ha en skön tisdag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0