24år idag

Idag fyller jag 24 år, den firade jag genom att jobba :) Inte för skoj men det gick an:P Gick upp halv 6 för att göra vid mig och inne i badrummet hade älsklingen ställt min present...Gissa vad glad jag blev när jag öppna paketet..Fick den mixern jag har tjatat om hur länge som helst( har precis invigt den med en smoothie Mmmmm) Älskar min underbara prins ;) Dick kom och hämta mig på jobb när jag sluta och sjöng för min i bilen sen ringde mamma och sjöng och min bror ;) Fira min födelsedag med mamma och bror förra helgen och Dicks familj va här igår och fira mig. och i veckan va min syrra här och pappa så idag har jag och baby firat med thaimat och snaart en annan del av köping.Efter det ska vi bädda ner oss och kolla på förtrollad ;)Ledig imorron , tisdag och onsdag. Imorron ska jag ut och käka med Helena ( hon ska ha bebis en 1vecka innan oss) Vi ska Jensens Böfhus...Mumsigt, va ett tag sedan jag va där så det ska bli gott =) Mamma kommer hit på tisdag, hon ska kolla in våra nya möbler i sovrummet..Sååå himla fint det har blivit och stort sååå nu får pyret plats ;) Gick in v 23 igår, nu går det snabbt tycker jag.....Längtar nåt såå otroligt ,Dick med;)  Nä nu börjar Köping...Ha en underbar söndag

 Mumsig Smoothie ;I
 1 del frysta hallon
1  halv banan
 1dl drucjuice
1 dl vanilj yoghurt



           

Kommentarer
Postat av: Malin

hehe okej :) fin fint! Jodå, jag hade det jätte kul, verkligen! Kan inte komma ihåg senast jag hade så roligt :) Kram

2008-03-10 @ 12:45:38
URL: http://emaelien.blogg.se
Postat av: Marina

låter som att du har ett underbart liv.. :)

2008-03-10 @ 12:45:44
URL: http://hennes.blogg.se
Postat av: Marina

haha, nej, det är svårt att vara trevlig när man måste plocka upp efter alla ;)

2008-03-11 @ 09:38:00
URL: http://www.hennes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0