En promenad till Limhamn Centrum

Har precis kommit hem från min promenad till Limhamn, Va tvungen och handla lite inför middagen ikväll. Det blir hemma gjort pizza:P Va även igenom apoteket och lindex...Köpte 3 par byxor till pyret och lite underkläder till mig.
Mysigt väder ute. Fick även använda mina nya solglasögon...Myspys;)
Det va lite jobbigt på hemvägen bara, handlar alltid för mycket..TYpiskt mig :P Skulle ha handlat på Malmborgs med dom hade stängt pga brand så det blev Willys istället....
Men jag glömde inget så det va skönt :P
Nä nu ska jag börja med maten
ha en skön måndag
Glöm inte kommentera :P

Kommentarer
Postat av: Li

Gud vad du handlar johanna!!! det pyret kommer bli mer bortskämt än min bebbe!! hahahaha

2008-03-14 @ 20:25:36
URL: http://notachild.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0