En sprutande Öl:P

Jobbat hela dagen, helt slut i ryggen. Har ont i rygger, fötterna pch i huvudet.....Ska snart bädda ner mig i soffan och kolla på gossip giirl Jaaaa äntligen väntat en heeeela vecka på det ;) Efter jobb va jag inom barnmorskan hon skulle hjälpa mig med några papper. Sen gick jag upp till pappa och snacka lite med honom. Får passa på när man slutar kvart över 3 sällan nu förtiden..Jobbar kvällar två dagar i rad nu.... Iallafall gick inom Willys innan Dick hämta mig....Där såå klart välte jag ner en öl med min jacka (klumpen Johanna hahha) Så det sprutar ner en hel barn familj plus mig själv i ögat fick jag och i nacken hahaha Blev en dusch när jag kom hem..Öl luktar  äckligt hahahahahaha
Tog lite foto på min stora mage igår eller Dick tog dom ;) den växer hela tiden....Myspys..Tycker om att vara gravid förutom att man har ont i ryggen....Men annars gillar jag det speciellt när pyret sparkar eller rör sig för fullt ;) Men jag längtar nåt otroligt till Juli nu...Är såå nyfiken på det lilla livet, Vem ögon kommer den få, vems örron, vems fötter hihi ja allt sånt tänker man på ;) 16 veckor kvar..Tänk 16 veckor till det är sommar hihi
Nä nu ska jag göra mig en smoothie
Ha en trevlig tisdag

Kommentarer
Postat av: sofie & Liam

hihi stackare som fick duscha i öl ;)
Vilken datum har du bf? =)
/Sofie & Liam

2008-03-19 @ 12:16:15
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se
Postat av: Pralinen

Heeeeeeeeej supersuper! Hur e de? Fan vad kul att du ska få en liten bebbe så glad jag blev när jag läste de!
Jaha du har blogg och jag ska försöka börja blogga haha.. sköt om dig stumpan puss o puss

2008-03-19 @ 13:43:58
Postat av: Anonym

de e louise förresten om du inte fatta de :)

2008-03-19 @ 13:45:43
Postat av: ssk j

Får man se bilder på magen då?!=)

2008-03-20 @ 03:01:16
URL: http://nursejeanette.bloggagratis.se/
Postat av: lucy

hahahaah. sprutade du ner en barnfamilj? xD . ja, din mage är verkligen stor nu. ska bli jättekul att bli faster igen. längtar =)

2008-03-20 @ 11:15:06
URL: http://notachild.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0