Ikea

Det blev en runda inom Ikea idag med, fick inte plats med allt i bilen sist.....Idag fick vi med oss hem sängstommen, 2 vita malm byårar,fotpall till vår nya fåtölj och lite ljus och annat smått och gott =) Ikea är farligt för mig. Det sa Dick idag men han sa även att alla affärer är farliga för mig, Jag kommer alltid ut med nåt haha
Igår hade vi gäster fonduen blev super god...Massa såser med haha Banansås,vitlökssås,bea,salsa,ädelostsås,svampsås,rödvinssky och sallad.pommes,vitlöksbröd ;)
Fick även lite presenter en as snygg lampa från Kartell och ett gravid halsband med en bjällra i=) Och presentkort på ikea och blommor och duschkrämer och pengar.Blev jätte nöjd=)
Pappa är här nu, vi har fikat lite. Sen titta även Tim förbi för att titta på fotbollen med Dick och pappa.
Snart kommer Martin och Jessica vi ska käka middag tillsammans. Hämtmat blir det..Antagligen thaimat.
Hennes mage har börjat titta fram nu. Och min börjar bli riktigt stor nu. Köpte en tröja där det står bebis på magen härom dagen jätte söt =) Älsklingen fick välja färg på den det blev brun :P  I samma affär köpte vi kläder till pyret en body och strumpor jätte söta hihi som jag längtar nu...Dick kände hjärtljuden igår;) så när jag hade somnat hade han legat och kännt på dom..Naaaaaaaw han kommer bli världens bästa pappa;)
Min fina prins som är jag älskar mest i hela världen..
Ha en trevlig söndag
Missa nu inte en annan del av Köping ;)




Kommentarer
Postat av: jeanette

dendær lampan har jag spanat på i evigheter! Den ærskitsnygg! Hur har ¨ni det dær hemma? Hørde att det hade snøat?

2008-03-06 @ 05:32:34
Postat av: Malin

Grattis i efterskott :)

2008-03-06 @ 10:09:35
URL: http://emaelien.blogg.se
Postat av: Malin

Aha, lördag :) då var jag inte för sent ute i alla fall haha! Har en tendens till att glömma allas födelsedagar, och då menar jag alla! Lär väll inte komma ihåg att du fyller år imorgon så fort jag går ifrån datan hehe :) Jodå, allt är bra här! Ledig från jobb idag, så fick sova ut (finally!) hur e det själv? :) Kram

2008-03-07 @ 11:49:09
URL: http://emaelien.blogg.se
Postat av: Malin

Hah titta, jag glömde det :) Men grattis i efterskott hehe. Fick du något fint? kram

2008-03-10 @ 08:08:40
URL: http://emaelien.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0